Cum ne pregatim fizic pentru concediul de iarna

Fie ca vom merge la munte pentru a ne bucura de sporturile de iarna sau doar vom escalada varfurile albe trebuie sa putem face fata fizic acestei provocari.

Va propun 4 exercitii care le puteti efectua acasa, nu dureaza mai mult de 20 de minute si care va v-or ajuta sa va bucurati mai bine de acesta vacanta.

 

1 Vom incepe cu 3 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari (vezi fig 1.) Trecem din pozitia 1 in 2 si inapoi.

 

12

fig. 1

2. Cu spatele lipit de un perete vom ramane in pozitia 2 (vezi fig 1.) cat mai mult posibil. Repetam aceasta izometrie de 3 ori.

3. Continuam cu 3 serii de fandari (fig.2) a cate 20 de repetari (10 repetari pe un picior). Din pozitia A trecem in pozitia B si inapoi schimband piciorul. Exercitiul se poate efectua cu sau fara greutate.

13

fig. 2

 4. Vom efectua urmatorul exercitiu (fig 3), cataratorul de munti in 4 serii a cate 20 de repetari (10 pe un picior). Din pozitia 1 vom aduce genunchiul la piept in pozitia 2 si revenim iar in pozitia 1. Repetam aceasta miscare schimband de fiecare data piciorul.

 

14

fig. 3

Aceste exercitii nu doar ca va v-or creste rezistenta la efort si forta musculara dar va v-or ajuta sa mai dati jos din kilogramele in plus.

 

                                                                                                                   Radulescu Titus

                                                                                                                    www.titus-fitness.ro

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.