Timpul – o problema prioritara pentru o antrenare eficace

Problema timpului liber ii impiedica pe multi sa se apuce de miscare ba chiar ii obliga sa renunte la aceasta.

Cum ne putem antrena cat mai eficace in sala de fitness in timpul scurt pe care il avem?

O metoda foarte buna de mentinere a tonusului si dezvoltare a musculaturii este antrenamentul cu exercitii compuse.

Exercitiile compuse sunt miscari care necesita mai mult de o articulatie si mai multe grupe musculare. Un exemplu de astfel de exercitii ar fi : Genuflexiunile, Flotarile la paralele sau  Indreptarile.

Folosind exercitii compuse in antrenamentele noastre putem stimula toate grupele musculare in doar 2 – 3 antrenamente pe saptamana care nu necesita mai mult de 40 de minute. Astfel reusim sa tonifiem si chiar sa dezvoltam musculatura si in cazul in care timpul liber nu este in favoarea noastra.

Acest tip de antrenament este adecvat atat barbatilor cat si femeilor iar cu un program alimentar adecvat va da rezultate uimitoare.

Daca timpul va permite introduceti in programul d-voastra si exercitii de izolare pentru ca acestea va ajuta sa simtiti mai bine miscarile si musculatura si va va imbunatati intr-o oarecare masura si forma muschilor si separarea musculara.

Radulescu Titus

Radulescu Titus

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.